donderdag 26 mei 2011

2 kerstkaartjes

De volgende wedstrijd op Freubelen is een tag of label. Deze heb ik gemaakt. Omdat ik  2 kerstkaarten per maand moet maken heb ik er een tag van gemaakt. Twee vliegen in één klap. Het is niet zo heel goed te zien , maar ik heb de tag weer bewerkt met cracklepaint.


Dit is de andere voor deze maand.



Het trommeltje heb ik met de Cricut gemaakt.

Jeetje , het was een drama om op mijn blog te komen. Uiteindelijk is het gelukt. Ik heb me eerst afgemeld en daarna weer aangemeld . Cookies verwijderd,  toen luktte het. Nee niet leuk. Ik las dat er meer met dit probleem zaten. Ik had er nog niks van gemerkt want ik ben weer aan het schilderen in huis. Het nieuwe glas zit erin en nu kon ik de openslaande deuren schilderen. Dat is nu 1 keer gedaan, echt heel mooi. Het moet nog een keertje. En de voordeur , dat is wat minder , er is zand in gewaaid . Het was niet zo'n goed idee om dat vandaag te doen.

11 opmerkingen:

Willy's creations zei

Ziet er weer prachtig uit...succes met schilderen!

Groetjes,Willy

Lenie Hempen zei

Hoi Monie
``````````
Wat is dit prachtig mooi.
Echt schitterend gedaan.

Gr Leny Hempen

Miranda Slagboom-de Groot zei

je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt
groetjes miranda

Riet zei

Wowww Monie,wat een schitterende kaart en tag heb je weer gemaakt.
Echt een lust om naar tekijken.
Succes met het verven meis.

Liefs Riet.

José zei

Wat een mooie kerstkaarten Monie, ik kon alleen eerst niet reageren, wat een ellende weer met Blogger, maar nu lukt het gelukkig.
Groetjes van José

Martha zei

Wat schitterend is dit zich!! Heel mooi gedaan!
Groetjes,
Martha

Tineke van der Linden zei

Ik vind beide kerstkaartjes schitterend Monie!!! Maar dat wist je al.. heb je ze al geschreven?
Groetjes Tineke

doris zei

Monie, wat een schitterende kaart en tag heb je gemaakt... WOW!!

Groetjes Doris

Bernadet zei

schitterend Monie!!
Ja schilderen met zo'n harde wind is misschien niet zo'n goed idee geweest;)succes verder;)

Krista zei

Wat een leuke kaartjes Monie!

Groetjes Krista

Jeanet zei

Ben helemaal weg van die tag Monie superrrrr en je andere kaart is ook prachtig !
Nou je moet zeker geduld hebben met blogger pfffff

Groetjes Jeanet