donderdag 18 juli 2013

Anker kaartje



Vandaag een kaartje met een toepasselijk thema met deze temperaturen. 
Maar ik klaag er niet over hoor. 

Ik ben de laatste dagen met mijn Cricut in de weer geweest en heb een paar leuke kaarten gemaakt. Dit is er 1 van.
Hij is van de cartridge Wildcard 2.



Het lijkt op de foto wel of het een ovaal kaartje is , maar dat is niet zo , hij is echt rond.

Er staat geen tekst op maar ik vind het een leuke mannenkaart en ik kan binnenin wat schrijven. 

Fijne dag en groetjes van Monie

3 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

OOhh..wat een leuke mannenkaart met de boei Monie!!
Ik kwam deze kaart van de week op pinterest tegen maar heb geen cricut en er was jammer genoeg geen patroon van in pdf. Had ´em anders ook gemaakt. Zo leuk is tie!
Groetjes Tineke
ps: ff een vraagje aan je. Van jou heb ik op de clubdag een memohanger met kassarol gekregen. Ik gebruik het altijd voor mn boodschappenlijstje. Maar nu is tie bijna op (ik denk dus veel aan je ;-)) Waar heb je deze gekocht?

José zei

Ik vind 'm ook super leuk Monie, echt een leuke mannenkaart en het maritieme ervan spreekt me ook erg aan.
Groetjes José

Femmy zei

Super Monie!