donderdag 1 mei 2014

Svgcuts

Er zijn weer mooie nieuwe snijfiles bij SVGcuts.

Ik heb wat nieuwe en oude files gebruikt.



Deze leuke kaarten met een maritiem tintje zijn van de set Sea side.



Ik vind ze leuk geworden.




Dit huisje is ook van dezelfde snijfiles Sea side maar ik heb er een schooltje van gemaakt.
Origineel is het een strandhuisje.
Het kan open aan de bovenkant zodat er een kaarsje op batterijen in kan.




Deze kaart en doosje zijn gemaakt met de snijfiles Rockin and Rollin. Ook een erg leuk thema.




Tot slot van deze post een jukebox. Dit is ook een soort doos waar je een kaartje in kunt zetten. Echt heel leuk.

Fijne dag en groetjes van Monie





2 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Schitterende kaarten, doosjes en schooltje heb je gemaakt Monie! Vooral de maritieme kaarten vind ik prachtig.
Groetjes Tineke

José zei

Wat een gave maritieme kaarten Monie! je weet dat is echt in mijn "straatje"
Ook je schooltje en rock en roll doosje, kaart en juke box vind ik heel leuk