maandag 13 oktober 2014

Halloween!

Zo , dat is weer even geleden dat ik wat gepost heb op mijn blog. Ik twijfel ook heel erg om ermee te stoppen. Ik maak echt wel regelmatig iets maar om het leuk op de foto te krijgen is niet echt mijn sterkste kant. Ik heb toch weer een poging gewaagd. Morris is helemaal in de ban van Halloween , hij noemt het zijn liefste feestdag . Dat maakt het voor mij leuk om wat dingen te maken. Voornamelijk met de Cricut , want daar ben ik nog steeds helemaal aan verslingerd.


Deze baby schoentje zijn van de cartridge Artiste. Ik heb er een voorbeeld van gezien op Pinterest , dat vond ik zo leuk dat ik ze als idee gebruikt heb.



Het "spellbook" is een snijbestand van Svg cuts.Origineel is het een kerstboek maar ik heb er al verschillende andere toepassingen mee gemaakt. Onder andere een Sinterklaasboek. dat zal ik ook nog eens laten zien .
Het zit in het bestand Spirits of Christmas. 








Dit spookhuis is ook een svg bestand van svg cuts, het heet Haunted forest.Er zit een lichtsnoertje in en het staat zo leuk als dat brand, super spooky!
Daar heb ik nog veel meer leuke dingen van gemaakt , die staan nog niet op de foto.

Fijne dag en groetjes van Monie


2 opmerkingen:

José zei

O Monie, wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt. Wat zal Morris dat leuk vinden, dat huis is echt super zeg.
Ik heb je inderdaad al een tijdje gemist in blogland maar vind het altijd leuk als je weer wat plaatst, ik ben ook volger van je Pinterest borden.

Unknown zei

Hello! I love this haunted house file. Can you tell me where you got it? Or if you created it, do you have the template for sale anywhere?

Thanks