zaterdag 15 augustus 2015

Quilten

Wat is het weer lang geleden , jeetje en de tijd gaat zo snel. Ik heb heus nog wel wat geknutseld hoor . Hoewel kaarten maken een beetje in het slob geraakt is. Tegenwoordig ben ik weer aan het quilten , ook weer leuk om te doen. Alles komt toch weer een keertje terug want ik heb een quilt afgemaakt waar ik al een aantal jaren geleden mee begonnen was. Dus het quilt virus is weer toegeslagen. Ik ben begonnen met een Paas quiltje op de machine en dat was weer leuk om te doen.Toen ben ik met deze begonnen.




Deze quilt heb ik bijna klaar , ik moet de randen nog quilten. Hij is gemaakt van een oud geborduurd tafelkleed. De middelste geborduurde vierkantjes heb ik in de quilt gebruikt.

 Zo ziet de achterkant eruit , ook lekker vrolijk.

Verder gaat alles zijn gangetje , de kleinkinderen groeien al kool en zijn gezond en gelukkig. Ik geniet enorm van de kleintjes en breng heel veel tijd met ze door.


Dit zijn de boefjes een paar weken gelden toen ze in Euro Disney waren met hun ouders.

Fijne Zaterdag en groetjes van Monie


2 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er mooi uit. En wat zijn je kleinkinderen al groot.
Groetjes Miranda

José zei

Wat een prachtige quilt Monie en hele mooie kleuren heb je gebruikt.
Wat zijn je kleinkinderen al groot zeg, de tijd vliegt voorbij